Alfa Forum Schweiz - Einzelnen Beitrag anzeigen - Ragazzon-Verbot???
Einzelnen Beitrag anzeigen
  #16  
Alt 28.04.2003, 12:33
147 bestia nera 147 bestia nera ist offline
Member
 
Registriert seit: 03.01.2003
Beiträge: 151
Standard Olten?? Katastrophe...

a chi lo dite...eg chome vo dörte...

das stimmt...d'stadtpolizei hed en neue mitarbeiter...dä isch mou als automech tätig gsi schins...und dä kennt scho alli trickli...

und höt am morge hend sie mir ufghalte...eg be uf dr houptstross vo aarbig rechtig olten gfahre...do chöme sie uf die gägespur...de hani no dänkt "jetzt muesch luege, die chöme mir hindenoche"...so war's dann auch...uf dr bahnhofbrücke in Olten fuhren sie hinter mir her bis sie das blinkzeug einschalteten und ich anhalten musste...

sie haben felgen-breite, tiefe und die distanz von einem hinterrad zum andere gemessen...di pneus angeschaut...motor...da hatten sie noch was mit dem sportluftfilter zu sagen...mein ragazzon auspuff kontrollieren sie gündlich...keine chance...immer wieder schauten sie das fahrzeugausweis an und sagten....hmm das stimmt...isch alles i dr ordnig...sganze hend sie aber glich 3 mou müesse kontrolliere....obwohl alles gstomme hed....de hend sie no gseh dasi scheinwerferblenden hatte ond de hend sie nachem biblatt gfrogt...hani nid gha...hend chli blöd do aber am schluss hend sie doch nüt meh gseid...

am vedi sti polli...

wär nid uf olte muess....töits umfahre....isch besser...sie nähme wörklech jede use wo chli schönneri fäuge hed oder chli gröber tönt...

liebe gruess vomene enttüschte oltner...
__________________
F.B.I.
Full Bastard Inside